سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 98/11/20 | 9:25 عصر | نویسنده : محمد رضایی

یکی از راه های بسیار خوب بازاریابی که موجب افزایش غیرمستقیم بازدید سایت هم میشود ارائه محتوا رفرنس و عالی میباشد . همه مان میدانیم که محتوا پادشاه است اما چگونه با تولید محتوا منحصر به فرد آمار بازدید سایت خود را افزایش دهیم :

محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید

محتوایی ایجاد کنید که متفاوت یا بهتر باشد. وقتی نوبت به ایجاد محتوا برای سئو می رسد ، دو گزینه اصلی دارید. گزینه شماره یک: می توانید چیزی متفاوت ایجاد کنید. گزینه شماره دو ، ایجاد چیزی بهتر است. بیشتر اوقات می خواهید چیزی را منتشر کنید که به شکلی بهتر از آنچه در گذشته وجود دارد باشد. اما گاهی اوقات ایجاد یک چیز کاملاً منحصر به فرد ، بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.


 به عنوان مثال ، چند ماه پیش کلید واژه فرصت "کلاهبرداریرمزنگاری" را پیدا کردم و وقتی به رقابت محتوا نگاه کردم ، متوجه شدم که بیشتر نتایج پست های لیست است ، مانند "4 کلاهبرداری رایج رمزنگاری". اکنون ، من می توانم یک لیست لیست غول مانند 100 کلاهبرداری رمزنگاری را که باید به آنها توجه کنید ایجاد کنم ، اما این منطقی نخواهد بود. در این حالت ، ایجاد حس متفاوت تر معنای بیشتری پیدا کرده است. این همان کاری است که من کردم من دو هفته را برای نوشتن یک مطلب نهایی برای "ردیابی کلاهبرداران رمزپردازی پس از کلاهبرداری" صرف کردم. از آنجایی که محتوای من کاملاً متفاوت از آنچه در خارج وجود داشت ، واقعاً متمایز بود ، که منجر به تنوع سهم در رسانه های اجتماعی ، بک لینک ها و رتبه های گوگل شد.

 

همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، شما همچنین می توانید چیزی را ایجاد کنید که به سادگی بهتر از آنچه در گذشته وجود دارد باشد. به عنوان مثال ، مدتی برگشتم که می خواهم برای کلمه کلیدی "سرمایه گذاری در بورس" رتبه بندی کنم. وقتی به مطالبی که قبلاً رتبه بندی شده بود نگاه کردم ، متوجه شدم که اکثر آنها لیست راه های خرید موج دار هستند. اکنون ، من می توانستم لیست 20 راه خود را برای سرمایه گذاری در بورس ایجاد کنم ، اما می دانستم که این فقط به هم می آمیزد. بنابراین تصمیم گرفتم که چیزی بهتر را ایجاد کنم. به طور خاص ، من این مقاله را در مورد آنچه شما باید بدانید قبل از سرمایه گذاری در بورس منتشر کردم. در پایان روز ، آن پست واقعاً خوب عمل کرد.

 




  • paper